Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2016 23:53 - Синът на Омар Зайед: Израел са убийци, баща ми е герой
Автор: klasovosaznanie Категория: Политика   
Прочетен: 1045 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Анонимни заплахи по Фейсбук и с SMS-и преобърнали живота на семейството дни преди палестинецът Омар Зайед да бъде намерен мъртъв в двора на палестинското посолство в София, разказа пред Би Ти Ви синът му Мохамед Зайед.

Младежът е убеден, че това убийство е политическо. "Баща ми е герой, който се бори за свободата на Палестина", каза той. "Убит е по причина, която не засяга България. Според мен той е убит от Израел. Трябва да се накажат хората, които са го извършили".  

Твърдението, че става въпрос за отмъщение за убит израелски студент преди 22 години, не се приема от семейството на Зайед. "Това е убийство, не е отмъщение", заяви Мохамид Зайед. Случаят, заради който е бил осъден в Израел, е станал по време на война, подчерта младежът.

В палестинското посолство Омар Зайед очаквал да започне процеса срещу него. Международни адвокати са работили по неговия случай.

"Баща ми не е страхлив човек и затова не е сменил самоличността си", каза Мохамед Зайед. "Със сестра ми и брат ми сме български граждани, откакто съм се родил, сме живели тук", посочи той. Близките са потресени, се разбра от думите му. Не са били допуснати на аутопсията.

В посолството, където бащата се е преместил в последните дни, не е имало дори камери, каза още синът на убития палестинец. 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: klasovosaznanie
Категория: Политика
Прочетен: 391769
Постинги: 141
Коментари: 80
Гласове: 143
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930